dimecres, de juny 21, 2006

La rutina de cada any

Després de la mogudíssima campanya de l'Estatut (he fet més de 650 km per tot Catalunya), tornen les coses cotidianes de cada any.

Avui he fet la declaració de la Renda 2005 per internet (beneïda tecnologia), i m'ha sortit negativa. D'alguna cosa ha de servir ser un jove mileurista amb un contracte temporal. Ara, només m'han tornat 51 €. Pel que cobro ja és molt.


I avui també ha tornat a començar com cada any la temuda selectivitat, que és com tothom l'anomena. Jo, que aquest any he deixat de ser estudiant, em miro amb una mica d'enyorança i melancolia aquestes èpoques de l'any on no tenies gairebé vida social, i et perdies esdeveniments com el Mundial o no podies disfrutar com cal de la revetlla de Sant Joan. Bé, encara que jo ja estic deslliurat de l'activitat acadèmica, el fet que una persona estimada continui pendent dels apunts i llibres fa que no acabi de deslliurar-me'n mai.