dimecres, de setembre 06, 2006

Gloriós desig

Foto: Marçal Vaquer
Dedicat a la noia més maca del món

GLORIÓS DESIG

Bé, tu em fas sentir tan bé
bé, tu em fas sentir tan bé

Quan vas pel carrer, em fas sentir tan bé
de dia i de nit, em fas sentir tan bé

Quan som junts al llit, em fas sentir tan bé
ben arran del teu pit, em fas sentir tan bé

Bé, tu em fas sentir tan bé
bé, tu em fas sentir tan bé

Els teus cabells vermells, m'esmicolen el seny
el teu delit és tot el meu desig
visc impacient, el cor sempre calent
tu em llepes lo meu i jo et llepo lo teu.

Bé, tu em fas sentir tan bé
bé, bé...

Net, dolç, calent, humit i molt tendre
és el vent que m'empenta
i em fa dir sí, vine amb mi.
Jo també vull perdre, jo també vull perdre
Jo també vull perdre, jo també vull perdre
i tastar l'infinit, i tocar-lo amb el dit
sí, sí, sí, amb el dit.

Bé, tu em fas sentir tan bé, bé, bé!

tu em fas sentir tan bé ... deixa'm fer
tu em fas sentir tan bé ... et mullaré
tu em fas sentir tan bé ... ahh... bé
Sopa de Cabra

3 comentaris:

krm ha dit...

merci guapíssim!! Saps que és recíproc!!

muuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaks

Anònim ha dit...

Apa apa!!!! Però si són els meus llavis!!! No sé com he vingut a parar a aquesta pàgina!! Demanaré drets d'imatge!!

Anònim ha dit...

http://oriolvaquer.blogspot.com/2007/09/democrcia-participativa.html