dijous, de setembre 14, 2006

Més memes


I no paren les memes. Aquesta m'ha arribat directament des del gran don-aire. Es tracta de dir quin considero que és el millor article que he escrit en el meu blog.
Ara ja fa més de deu mesos que estic escrivint. Sort que no ho faig cada dia, sinó el fet de rellegir-me alguns dels articles que he fet m'hauria ocupat hores. També sort que he diversificat molt els continguts del blog, i sé que tot el que siguin consideracions personals o les meves pròpies experiencies no les tindré amb compte. Encara que si parlessim de la importància que té l'article, per mi seria aquest.
Però no, per més que m'agradi, no crec que aquest sigui el millor que he escrit. Després de llarga estona deliberant amb mi mateix, he pogut fer una selecció dels que a mi m'agraden més, i finalment, però no fàcilment, n'he descartat dos, que podriem dir que obtenen podi: medalla de bronze per La feina mal feta no té futur (l'article amb més comentaris, 40) i medalla de plata per Lerrouxisme, feixisme i demagògia.
I per fi l'article que més m'agrada, i el que considero que m'ha quedat millor: Deslocalització vs Competitivitat

Ara haig de pasasr la meme a uns altres blocaires, que són:

1 comentari:

krm ha dit...

eis!! repte acceptat! quan tingui un moment d'inspiració m'hi poso!!

fins aviat guapissim!!