dimecres, de febrer 22, 2006

3a Trobada de Ceptrots i Carnestoltes

Divendre 24 de febrer de 2006 a Argentona

- A les 21 h des de l'ajuntament d'Argentona, Correfoc
- A les 22 h, a la Plaça Nova

3a Trobada de Ceptrots

amb les colles Diables de Sant Celoni, Diables de Cardedeu, Diables del Vi d'Alella i Diables d'Argentona

seguidament hi haurà la Rua de Carnestoltes fins a la Plaça de l'Esglesia, on el Rei Pallofa llegirà el seu Pregó, i tot seguit concert amb Terroristas del Son i La Carrau

Amb la col·laboració de l'ajuntament d'Argentona

11 comentaris:

Víctor ha dit...

Ei Uri!

Un cop acabats els examens ja hi torno. Per cert, la nostra festa de carnestoltes és millor, encara que sigui per què un servidor fa de Rei Crispell VIII!!

Salut!!

Anònim ha dit...

M'agradaria que m'expliquessis la teva teoria estúpida, absurda i paranoica segons la qual Pujol volia separar els alumnes en burgesos que aprenguessin català i altres que aprenguessin en castellà.
Gràcies, és que la trobo interessant.

Oriol Vaquer ha dit...

Anònim,

suposo que fas el comentari en aquest article perque l'article de referència ja no es veu.

No és cap teoria. Era la política linguística que volia aplicar la dreta catalana. Així de clar. D'aquesta manera es crearien guetos marginals de gent que ni tant sols coneixeria el català. Així seria fàcil discernir entre catalans i "els altres", per dir-ho suaument.
I no cal anar tant lluny. Els amics vascos de CiU, el PNB, va potenciar les dues vies d'ensenyament, en castellà i les ikastolas.

Jo vaig dir que era cosa de CiU, i no exclusivament d'en Pujol.

Salut i República

Anònim ha dit...

Un exemple sisplau que ho pugui demostrar?
Ho dic més que res perquè CiU va aplicar el model contrari a la teva idea paranoica.

Ruben ha dit...

anònim...si vols et dono jo l’exemple. Visc a l’hospitalet, una ciutat de 260.000 habitants on les persones catalanoparlants son clarament una minoria. Número de centres de normalització lingüística 1.

Vic, ciutat a totes les clares catalanoparlant. Número de centres de normalització lingüística 1

Ho sento però fa pena...

Anònim ha dit...

Tens un bon garbuix al cap.
pregunto per la immersió lingüística. La idea paranoica de l'Oriol era que en Pujol volia unes escoles en català i altres en castellà.
Els centres de normalització lingüística és una altra cosa, estic d'acord amb tu que no s'hi va invertir prou.
Però bé, vosaltres volieu tancar Tv3 i per sort no vau poder.

Oriol Vaquer ha dit...

Perdona, però la paranoia la tens tu.
Tu parles de Pujol i jo parlo de dreta catalana. No m'atribueixis coses que no dic.
Si vols ho matitzo més i dic una part de la dreta catalana. Però aquesta és la política liguística que volien aplicar. La clau era fer triar a la gent entre les seva cultura i la catalana. O ets català o ets xarnego.
Però per sort, i gràcies a campanyes com les de defensa de l'escola en català promogudes en gran part pels socialsites, es va aconseguir arribar al model actual de la immersió lingüística, per tal que tothom pogués apendre les dues llengües i fer-les servir segons li convingués.
Ja hem vist l'obsessió de CiU per fer "bons catalanets" a través del Petri.

Salut i República

Anònim ha dit...

Saps com funciona un estat de dret? Si acuses algú d'alguna cosa has de tenir-ne proves. Jo t'he demanat proves i tu no en dónes. Te les demano sisplau perquè crec que si no hauries de retirar les acusacions.
Gràcies
Per cert, CiU no és pas més de dretes que Solbes.

Oriol Vaquer ha dit...

Hauria de buscar a les hemeroteques.
Ara mateix no puc donar-te cap prova, pero no pas perque no hi siguin, sinó perque a internet no hi ha els diaris de l'època, i no tinc temps d'anar a les hemeroteques.
Jo et continuu dient que es veritat. Si no em creus, ho sento molt. Només has de preguntar a gent que hi estigués posada en aquel moment.
Unió és tant de dretes com el PP, per alguna cosa els dos són democristians, per més es que canviïn de denominació, i estan al Partit Popular Europeu al Parlament de Brusel·les.

Salut i República

Anònim ha dit...

Suposo que has entès que quan acuses algú d'alguna cosa has d'aportar proves que ho verifiquin. Si no ho fas, quedes com un "piltrafilla" i he agut d'insistir molt perquè admetessis que estaves difamant de mala manera.

Jo tinc una prova que el que dius és fals, la política que s'ha aplicat des de 1983 amb una sola llengua per tot el país.

Per cert, Solbes és tant de dretes com Rato, la seva política d'atac al petit comerç i les pimes és igual.

Oriol Vaquer ha dit...

Jo en cap moment he dit que tinguessis raó i que estava difamant.
El raonament que defenso, i que és veritat, era anterior a la llei de 1983. Precisament va ser durant la discusió d'aquesta llei que es va poder convencer la dreta catalana i finalment vam tenir la Llei de Normalització Lingüística.
Jo estic parlant d'un ideari polític, que molts cops, per sort o per desgràcia, no va lligat amb l'activitat legislativa.

I només per curiositat, qui ets? Jo almenys parlo a cara descoberta, amb el meu nom i la meva foto. Com a mínim m'agradaria saber amb qui estic debatint.

Salut i República