diumenge, de febrer 26, 2006

Llucifer | Ferran | I'm the law

Llucifer


El divendres passat a les 6 de la tarda, mentre muntavem l'espectacle de la trobada de ceptrots, va venir en Vidi, que és el que fa normalment de Llucifer (la forca més gran o ceptrot) a la nostra colla, i va dir que s'havia fet mal a l'esquena i no podia actuar. I la resta de gent que ha fet algun cop de Llucifer ja tenia altres feines pensdes durant l'espectacle. Va ser llavors quan en van oferir la possibilitat que jo fes de Llucifer. I amb molt d'orgull vaig poder ser el representant dels Diables dArgentona a la 3ª Trobada de Ceptrots.


Ferran


També el divendres a la nit, després d'haver fet el correfoc i la trobada de ceptrots, vaig anar cap a Mataró perque m'havia de despedir d'en Ferran, perquè se'n va a viure a Granada amb la seva novia Marla. Espero que poguem continuar en contacte a través dels nostres blogs.

Una abraçada, Ferran

I'm the law


I el dissabte tocava disfressar-se. Aquest any vaig decidir disfressar-me de xèrif del mitjà oest americà d'aquests amb pinta de fatxa que veiem a tantes pel·licules i que no paren de repetir que ells són la llei. Per això em vaig afeitar la barba i em vaig deixar aquest bigoti tant "bonic", per dir-ho d'alguna manera. Ara el problema és que me l'haig d'afaitar i tornar-me a deixar la barba un altre cop.

3 comentaris:

Carmen Bastida ha dit...

Eo!! Em mola molt la teva disfressa!!!!

Molt autèntic.

Petonets,

Javi ha dit...

Oriol,

No tengo palabras. Si la ley fuera una persona, serías tú disfrazado de sheriff del condado.

Genial.

Víctor ha dit...

Nano, sencillament genial la disfressa!! Tens unes pintes molt autèntiques!

Estic totalment d'acrord amb en Javi.

P/d:passa't pel meu blog... ja he tornat!