dimecres, de febrer 01, 2006

Ja sóc enginyer!!


Avui he fet la presentació del meu Projecte de Final de Carrera d'Enginyeria Industrial a la UdG. I amb una nota de Notable, he acabat la carrera i m'he convertit en tot un enginyer.
Ja s'ha acabat la bona vida de l'estudiant (encara que fa més d'un any que estic treballant) després de 26 anys entre l'escola, l'institut i la universitat, això sí, tot públic.
Ara a disfrutar d'aquest dia, que per treballar em queda tota la vida.

Salut, República i Enginyeria

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats Company!!!

Javi ha dit...

Bravo, felicitats.

Jo la setmana próxima entrego la memória del meu projecte, i a finals de febrer faré la presentació. Això sí, jo només seré Enginyer Técnic.

A veure si ens veiem i ens prenem una cervesa per celebrar-ho.

Salut, República i Enginyeria.

albert ha dit...

Felicitats nano. Uff aleshores el diumenge a vilassar portaràs una resaca..jeje. Bueno, a casa tenim vichy, alkaselser i el que faci falta.

Anònim ha dit...

Oriol, felicitats!!!

Felicita també en Joan i la montse, que ja em va semblar veure'ls un pel més inflats de satisfacció.
Montse Brugal

Eu ha dit...

FELICITATS Oriol!!

Benvingut al món dels llicenciats i definitivament allunyats del món universitari!

Molts petons.

eLOI ha dit...

uri, felicitats. sé que t'ho has currat com un campió per a treure't la llicencia d'enginyer.
Ara, a construïr les infrastructures que vindran del nou estatut, no?

eLOI

Alex Valiente ha dit...

Molt bones Oriol!
Felicitats per ser ja un llicenciat!
A partir d'ara et toca endisar-te en un nou camí, per fer cada dia uns espais millors!

SiR

Oriol Vaquer ha dit...

Moltes gràcies a tots i totes!

Salut i República

David Fuentes ha dit...

Moltes FELICITATS ENGINYER.

No et preocupis la bona vida comença ara ....

alberttorracabello ha dit...

Felicitats niño!!!!


El que la sigue,.. la consigue!!!

Enhorabona,

i una abraçada ;)