dijous, de gener 19, 2006

Cap de setmana a Madrid

Aquest cap de setmana a Madrid hi ha Comité Federal de les JSE. Com a organització federada la JSC tenim uns companys i companyes que ens representen, i també s'hi pot anar com a convidat. Aquesta és l'excusa que hem agafat uns quants companys per anar de festa i a passar-ho bé a la capital d'Espanya.
L'últim cop que vaig estar a Madrid va ser des del divendres 13 fins el diumenge 15 de maig de l'any passat. Allà, a part d'anar a veure el toros per la Feria de San Isidro a Las Ventas (per criticar una cosa s'ha de saber de què va, i com a mínim veure-ho un cop), també vaig poder celebrar el títol de lliga del Barça. Va ser una pujada d'adrenalina molt gran poder cantar "Visca el Barça i Visca Catalunya" pels carrers de Madrid, i una alegria immensa, perquè feia molt temps que ho esperavem.
Espero que aquest cap de setmana sigui tant plaent com l'altre cop. A veure si quan torni ja tenim un gran acord per l'Estatut, que poguem anar endevant i fer la política social que necessitem, tant a Catalunya com a Espanya.

Ens veiem el dilluns!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Podràs utilitzar el metro per anar a pobles on encara no hi viu ningú. És lo bo que té el centralisme.

Carmen Bastida ha dit...

Hola guapo!!!, disfruteu molt per "los Madriles"!!!, jo vaig el mes que ve...m'he apuntat a un curs a la Jaime Vera i avui m'han dit que estic acceptada!!!je je
Petonets,

Víctor ha dit...

Passeu-vos-ho bé cracks!! Us trucaré dissabte per veure si encara esteu vius!

Salut i república!!

Anònim ha dit...

Ei Vaquer saps que és el sìndrome d´estocolm?
Tu el tens, apa que et vagin bé les vacancetes pagades.
Arriva Espanya!!!Viva Cataluña i las Vascongadas!!!!.
Si senyor, una grande i libre empanada mental.

Oriol Vaquer ha dit...

anònim 1,
ara això canviarà amb l'estatut

anònim 2,
Almenys si m'insultes tingues el valor de donar la cara i dir-me qui ets.
Ja m'explicaràs això que tinc el sindrome d'estocolm i l'empanada mental. El que passa és que deus ser tant curt de mires que no pots entendre que anar a passar un cap de setmana a una ciutat amb uns amics no significa que hagi de m'hagin portat cap al seu bàndol.
Ah,i el viatge me l'he pagat de la meva butxaca. No sé d'on ho treus el que dius.